מדריכות בית הספר

אודליה עיני

odelya

אודליה עיני

מדריכת הורים, מדריכת מדיטציה

תזונאית הוליסטית- גדלתי בבית הוליסטי עם תרופות סבתא ומשחות שסבתא הייתה רוקחת בעצמה ע"י עירבוב של תבלינים וצמחים. למדתי שהגוף חזק ובעזרת עבודה פיסית ורוחנית יכול להתגבר על הרבה מאוד מחלות וקשיים. לפעמים במסע שלנו אנחנו מגלים איבחונים או מחלות שקשה לנו להבין למה זה הגיע דווקא אליינו אבל ככל שאנחנו צועדים בדרך אנחנו מבינים שיש שינויים שעליינו לעשות כמו לאכול בריא, לחשוב בריא ולהודות על החיים. מה שאנו מזינים את גופנו ונפשנו היום זה הדלק שלנו למחר.
מורה למדיטציה (למתחילים) - בתקופת הקורונה חיפשתי כלי רוחני שיעזור לי לצאת מהפחד והאי וודאות לגבי העתיד על מנת שאוכל לתפקד כאמא ולעזור לילדיי עם השינויים שהם עוברים. למדתי הדרכת מדיטציה און ליין והקמתי קבוצת פייסבוק עם מדיטציות שכתבתי בנושאים שונים למפגשים של אחת לשבוע או על פי הצורך לתרגל נשימות יחד. תרגול מדיטציה הפך לכלי עבור ילדיי ועד מהרה הפך לחלק מסוף היום שלנו.

מדריכת הורים לילדים ומתבגרים- הורות! שום דבר לא מכין אותך לרכבת הרים הריגשית הזו וכאמא נפגשתי עם מצבים שהרגשתי חסרת כלים מולם. הבנתי מהר מאוד שהדרך שבה גידלו אותי ומה שעבד איתי לא עובד על הילדים של היום, כמי שחיה מחוץ לשבט הישראלי שלי הרגשתי צורך בשמירת ערכים, זהות ישראלית ולהיות האמא הכי טובה שאני יכולה להיות עבור ילדיי אבל לא ידעתי איך! לימודי הדרכת הורים הגדיל את ארגז הכלים שלי ועוזר לי להתמודד בהורות שלי עם מצבים שונים בביטחון ובידיעה שאני מוכנה לקראת מה שיביא העתיד.
בתור מדריכת הורים, אני עוזרת לכם ההורים להשיב את הביטחון בהורות שלכם ע"י מציאת פתרונות שמותאמים למשפחה האישית והמיוחדת שלכם על מנת שתוכלו לגדל ילדים עצמאיים, מסוגלים ובעלי חוסן.

התמחויות

גיל הילד

גיל
3-6 שנים, 6-9 שנים, 9-12 שנים, 12-18 שנים

פרטי קשר

טלפון (**לינק ל WhatsApp)

צור קשר